اَریـ ـ ـ ـحـ ـ ـا 🕊️

حـالی خُـوش بـاش و عُـمر بـر بـاد مَـکُن ‌!

چالش " با ساده ترین وسایل و در ساده ترین شرایط ولی حال خوب کن"

سلام :)

اول از همه ممنونم از نرگسِ عزیزم که منو به این چالش دعوت کرد heart​​​​​​

بعد هم اینکه من مدتهاست دارم سعی میکنم حال خودمو خوب کنم ولی هنوز برام ساده نشده و به تعریفی از تجملات بیشتر خوشم میاد پس ببخشید که تعلل کردم تا مکان درس خوندنمو تغییر بدم

من با درس خوندن حالم خوب میشه ‌؛

با دیدن و لمس توپم حالم خوب میشه ‌‌؛

و هممون با خواب حالمون خوب میشه laugh​​​​​​

 

 

 

و باید بگم هرچند کاملا موفق نشدم ولی خیلی برای حالِ خوبم تلاش کردم wink

۱ موافق ۰ مخالف

😃 عالی چقدر عکسای قشنگی منتها من عکس دوم رو ازت میپذریرم با اجازه چرا؟ چون یک :قانون چالش رو که ساده باشه عکس رعایت کردی و دوم: اینکه خودم دیدم تو استوریا یا پستات با ورزش کردن و توپ نازنینت چقدر حالت خوبه :*)

صاحب اختیاری 😉 منم درواقع همونو بیشتر قبول دارم ولی خواستم یکم رنگی رنگی باشه 🤭💚

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو مطالب
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان